dimecres, 12 de març del 2008

DILLUNS 11 TARDA-NIT NO ES "NORMAL"

FICCIÓ...
dilluns tarda... resum...
A.- Joan?
P.- Hola Jordi, com estàs
A.- Fotut, molt fotut, i ara que faré... no m'ho esperava.. aquestos sociatas ens han ben cardat
P.- Vinga tranquil, no s'acaba el món.. i pensa que aquestos resultats ens van de collons per l'asunto, ja saps que conto amb tu per la renovació.. al juny el fotem a fora , estic fart, saps l',últim que em va fer el malp...
A.- Escolta, en serio que plegues..
P.- si ja ho saps, em d'engreixar la maquinaria pel Juny.. continuo de diputat... he de menjar però...
A.- i qui et substituirà?
P.- el Ridi... ja ho em parlat, i després de l'ostia...
A.- Collons tio i jo que... em queda un any d'alcalde, després que faré.. de regidor-diputat?
P.- Ostía jordi que ara les coses no et van gaire bé.. no guanyes res tros de....
A.- Ja ho se, però tu vols guanyar al Juny no?, ep tranqui que tens el suport meu i dels meus, però ostia un cop de mà m'aniría de puta mare, estic cardat....
P.- La puta d'oros... haguessis espavilat.. tros de... buff... i com et venc... al partit no tens gaires suports... el Montilla fliparà... jajajajaja.. i aquell de la seu encara més..., si ets conseller no pots ser alcalde.., ja tens relleu.. ostia tio quin merder... deixam fer unes trucades... tros de c...,
A.-El Monti a creure i a l'altre que el doguin.. tio es possible..?
P.- Al Rovi ni paraula.. truco al Ridi aquesta nit te entrevista... et dic alguna cosa.. em deus un altra ... tros de c...
A.- Que si que si... digam alguna cosa aviat...
A la nit al día el Ridao ho confirma... conseller!!!!